28 października 2015

Prawidłowe raportowanie

Jak prawidłowo stworzyć raport z wykonanego zlecenia? 

 

dystrybucja ulotek warszawa

 

Akcja promocyjna nam się udała. Aktywność hostess przebiegła bez zarzutu, ulotki zostały rozdane, część wydana do skrzynek... Ale co teraz? Jak przedstawić zleceniodawcy efekty naszej pracy? W tym przypadku, należy na samym początku pamiętać o bardzo istotnej kwestii - wiele firm nie fatyguje się, by dokonać kontroli podczas wydarzenia. Często też bywa tak, że pomimo dużego zaufania do pracowników, musimy mieć dowód na ich działalność. Cenne wydają się w tej sytuacji zdjęcia z eventu - im więcej, tym lepiej. Co ważne, muszą oczywiście być jak najlepszej jakości i prezentować aktywnie oraz rzetelnie wykonywaną pracę. Istotną kwestią jest także zaznaczenie lokalizacji, w których akcja się odbyła, na mapie w specjalnie stworzonej do tego, aplikacji. Pamiętać należy również o oficjalnej informacji dla pracodawcy o całym zdarzeniu - efektach, jakości wykonania zlecenia. Bez tego, nasz przełożony niestety nie będzie mógł dokonać transakcji i wypłacić nam należnego wynagrodzenia. Podstawą sukcesu jest nie tylko poprawne wykonanie zadania, lecz także przygotowanie raportu - bez niego ani rusz!