12 listopada 2015

Skuteczność pracy hostessy

Czy praca hostess jest skuteczna podczas akcji?

 

hostessy na targi

 

Wiadomo nie od dziś, że reklama wpływa pozytywnie na jakość przedsiębiorstwa. Im bardziej chwytliwa i profesjonalnie wykonana, tym większe prawdopodobieństwo jej skuteczności. Jedną z najpopularniejszych form marketingu jest dystrybucja ulotek reklamowych. Najbardziej efektywną jej formą jest wydawanie materiałów przez hostessy. Dlaczego? Otóż dlatego, że zgodnie z teoriami psychologii społecznej, mając do czynienia z przedstawicielami firmy, istnieje większa szansa skorzystania z oferty i usług. Należy pamiętać, że hostessy muszą godnie reprezentować usługodawcę za mocą ulotek. Powinny więc być odpowiedzialne, znać się na produktach, które promują, posiadać umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów, a - co być może najważniejsze - charakteryzować się miłą aparycją. Warto również mieć na uwadze fakt, że dużą rolę odgrywa podczas kampanii promocja. Musi być realna i warta skorzystania z usługi danej firmy. Jeśli więc połączymy pracę hostess razem z autoreklamą, wówczas już mamy większe wynagrodzenia w kieszeni!